Thursday 28 April 2011

PEMUDA TOLAK FITNAH LUCAH

Pemuda PAS Batak Rabit mengutuk sekeras-kerasnya permainan politik kotor dan jijik untuk menjatuhkan kredibiliti dan imej Dato' Seri Anwar Ibrahim melalui fitnah lucah yang disebarkan. Pemuda berpendapat konspirasi berterusan yang bersifat lucah terhadap ketua pembangkang itu merupakan satu tindakan terdesak pihak tertentu untuk kepentingan politik mereka.

Semalam, video sedutan yang kedua telah disebarkan melalui blogger-blogger UMNO di laman blog mereka (Pemuda harap pembaca tidak menonton video tersebut). Dengan kebocoran sedutan video yang kedua itu, integriti polis amat dipersoalkan setelah pihak polis mengeluarkan kenyataan bahawa kebocoran seperti rakaman sedutan video yang pertama tidak akan berlaku. Pemuda merasakan ini adalah satu siri cubaan terbaru untuk mengaibkan Dato Seri Anwar Ibrahim secara berterusan.

Pemuda PAS Batak Rabit merasakan wujud permainan politik dalam isu ini berikutan beberapa perkara yang pelik bin ajaib yang berlaku sepanjang pengendalian kes ini setakat ini. Datuk T yang mengaku menjadi dalang dalam kes ini masih belum ditangkap dan dalam masa yang masa bagaimana satu-satunya salinan asal yang ada di tangan pihak polis boleh dicerobohi?

Dalam perkembangan berkaitan, Pemuda PAS Batak Rabit yakin bahawa individu yang dikatakan Ketua Pembangkang di dalam video tersebut bukanlah Ketua Pembangkang berdasarkan beberapa fakta penting yang wujud di dalam video tersebut.

Antaranya, perut individu yang tersangat boroi amat berbeza sekali dengan fizikal Anwar Ibrahim. Paling jelas, bukti Anwar sedang bertwitter sedang dalam video tersebut difahamkan tidak wujud tanda-tanda individu tersebut bertwitter. Selain itu, keadaan individu tersebut yang tidak berjanggut walhal keesokkan harinya ketika Anwar ke mahkamah beliau masih berjanggut. Mustahil janggut akan tumbuh lebat dalam masa sehari.

Rambut individu yang didakwa Anwar Ibrahim pendek dan nipis di
sebelah tepi walhal keesokkannya ketika di mahkamah
rambut Anwar Ibrahim lebat. Mustahil rambut lebat dalam
sehari.
Justeru, Pemuda PAS Batak Rabit sekali lagi berpendirian menolak sekeras-kerasnya fitnah lucah versi terbaru ini dan berharap rakyat akan sedar dan bangkit untuk menentang penzalim di negara ini.

Murnikan Perjuangan Maknakan Kemenangan!!




No comments:

Post a Comment